Na dzisiaj dla Was utrwalanie dni tygodnia. Wykonajcie Kartę pracy, cz. 4, s. 54. Ponadto narysujcie siebie w swoim ulubionym ubraniu, ze swoją ulubioną zabawką. Kolorujemy ramkę swoim ulubionym kolorem. Samodzielnie zapisujemy swoje imię i nazwisko.
Ćwiczenia: oddechowe, artykulacyjne i słuchowe, na podstawie wiersza Ewy Małgorzaty Skorek „Dni tygodnia”.
Jakie nazwy dni
tygodnia znamy?
Czy wszystkie nazwy
dni pamiętamy?
Jeśli ktoś lubi
takie zadania,
niech się zabiera
do wyliczania.
Powietrza dużo
buzią nabiera
i na wydechu
niech dni wymienia:
− poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, niedziela.*
Jeśli za trudne
było zadanie,
ćwicz dalej z nami
to wyliczanie.
− Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek,
piątek, sobota, niedziela.*
W miejscach oznaczonych * dzieci powtarzają – na jednym wydechu – nazwy dni tygodnia.
Ćwiczenia ruchowe – naśladowanie chodzenia po różnym podłożu i w różnych warunkach.
Dzieci stoją w rozsypce. Naśladują chodzenie, Np.
−− po piasku,
−− po kamieniach,
−− gdy wieje mocny wiatr,
−− przez rwący strumyk,
−− po głębokim śniegu…

https://www.youtube.com/watch?v=Sup4e3NNT0E

Pozdrawiamy pani Magda i pani Żaneta.